تعویض در و پنجره قدیمی

تیم کارشناسی نصب و اجرای شرکت چهل پنجره اسپادانا آمادگی دارد در کمترین زمان ممکن با حضور در محل اقدام به تعویض در و پنجره های قدیمی ساختمان شما نماید.

چرا ما را انتخاب کنید؟

​امروزه تعویض پنجره های قدیمی به دوجداره UPVC یکی از مهمترین کارها در بازسازی ساختمان محسوب می شود، این عمل با پروفیل مخصوص بازسازی (بال پروازی) پنجره های قدیمی، بدون تخریب دیوار امکان پذیر می باشد و این کار مزایای فراوانی را دارا می باشد.

افراد متخصص

تیم چهل پنجره از افراد متخصص با سابقه 2 دهه استفاده میکند.

شرکت تایید شده

چهل پنجره مورد اعتماد شرکت ها و مراکز های دولتی میباشد.

خدمات پس از فروش درب و پنجره دوجداره شرکت چهل پنجره اسپادانا، با عنایت به کار و تلاش تمامی این مجموعه؛ قادر به ارائه ی بهترین خدمات به شما دوستان گرامی می باشد. خدمات پس از فروش درب و پنجره دوجداره، به عنوان یکی از فعالیت های اصلی این شرکت، توانسته است جایگاه مناسبی میان رقبا برای ما ایجاد نماید. از آنجا که امروزه پنجره های دو و سه جداره جایگزین نمونه های قدیمی درب و پنجره ها شده است، باید بستری مناسب برای خدمات پس از فروش را، در دسترس عموم قرار دهد. با توجه به مکانیزم های تولید و نصب درب و پنجره دوجداره، احتمال ایجاد آسیب در آن زیاد می باشد. چنانچه هر کدام از مراحل تولید درب و پنجره یو پی وی سی به درستی صورت نگیرد؛ نمی توان استفاده مناسبی از این کالا نمود.